Piektdiena, 29/03/2024, 01.46.51
Sveicināti Viesis | RSS
RedWine

Nav pareizi Tomu nosaukt par neticīgo, jo vārdus:
 ".. un neesi neticīgs, bet ticīgs!" (Jāņa 20:27)
var attiecināt arī uz pārējiem mācekļiem.
Lūk. 24:9-41
".., atpakaļ griezušās no kapa, tās to [ko divi vīri spīdošajās drēbēs sievām tika sacījis, ka Jēzus ir augšāmcēlies] visu pasludināja tiem vienpadsmit un visiem citiem. .. Un šie vārdi tiem izlikās kā pasaka, un tie viņām neticēja ... Lasīt tālāk »

Skatījumu skaits: 757 | Pievienoja: redwine | Datums: 02/11/2016 | Komentāri (0)

Kas īsti ir Debesu templis!?

Dievs lika savai tautai uzcelt Viņam svētnīcu.

Bībelē varam lasīt:

Un tiem būs Man taisīt svētnīcu, ka Es varētu mājot viņu vidū. 9 Visu pēc tā parauga, ko Es tev rādīšu, gan telti, gan visus tās rīkus ... Lasīt tālāk »

Skatījumu skaits: 610 | Pievienoja: redwine | Datums: 25/03/2016 | Komentāri (0)

Jņ.1:1 “Iesākumā bija Vārds, un Vārds bija pie Dieva, un Vārds bija Dievs” gramatiskā analīze.

Jaunajā Derībā ir virkne izteicēja-nominatīvo konstrukciju izmantošanas piemēru t.i. tādu konstrukciju, kur divi lietvārdi nominatīva locījumā saistīti ar darbības vārdu "ir" (piemēram, "Dievs ir mīlestība").
Frāze "izteicēja-nominatīvā (nosaucošā) konstrukcija" nozīmē, ka par izteicēju teikumā kļūst lietvārds (vietniekvārds, īpašības vārds) nominatīvā.
http://2mbc.ru/publication/Predikatnii_nominativ.pdf

Koldvela likums
Profesora I.K.Koldvela pazīstamais, 1930.gadā noformulētais, gramatikas likums, piedāvā vairākus pārliecinošus pierādījumus attiecībā uz izteiksmes "Vārds bija Dievs" optimālu tulkojumu un skaidrojuma. Zinātnieki nosaukuši šo koncepciju par "Koldvela likumu".
Tālākie spriedumi ir visai specifiski, tomēr lasītāji varēs izsekot argumentācijai, ja atcerēsies gramatikas terminus no dzimtās valodas vidusskolas kursa.
... Lasīt tālāk »
Skatījumu skaits: 731 | Pievienoja: redwine | Datums: 19/08/2015 | Komentāri (0)

Par Ariju (Aleksandrijas Arijs, m. ē. IV gs. sākuma domātājs un rakstnieks) tiek apgalvots, ka viņš esot uzskatījis Kristu par radītu būtni.

Ticības apliecinājums, ar kuru Arijs vērsās pie imperatora Konstantīna (327.g.) /Ņemts no : Ortiz de Urbina : Nicäa und Konstantinopel, Mainz, 1964, S.293/:

Mēs ticam vienam Dievam, visvarenajam Tēvam un Kungam Jēzum Kristum, Viņa Dēlam, kuru Viņš dzemdināja pirms visiem gadsimtiem, Dieva – Logos, caur Kuru viss ir radīts, kā debesīs tā arī uz zemes, Kurš nāca uz zemes, pieņemot miesu, cieta, augšāmcēlās, uzkāpa debesīs un atnāks atkal, lai tiesātu dzīvos un mirušos; un Svētajā Garā; miesai augšāmceļoties, nākamās pasaules dzīvei, Debesu Valstībā; un katoliskajā [vispasaules] Dieva baznīcā, (izplatītā) no vienas (zemes) malas līdz otrai. Šo ... Lasīt tālāk »

Skatījumu skaits: 511 | Pievienoja: redwine | Datums: 08/08/2015 | Komentāri (0)

Baznīcas vēstures laika gaitā par trīsvienību eksistēja visdažādākie kristiešu un baznīcas tēvu priekšstati: 
JUSTĪNS (dzim. ap 100.g.) piešķir Jēzum "otro vietu aiz nemainīgā un mūžīgā Dieva, visa Universa" Radītāja (skat. Just. Apol. 1,13). 
IRENEJS (dzim. aptuveni 140.g.) attiecībā uz Mrk.13:32 mācīja, ka Tēvs stāv pāri visam, un ka Viņš ir lielāks par Dēlu (skat. Iren. Adv. Haer.2,28,8). 
TERTULIANS (160.-200.g.) konstatēja, ka "bija laiks, kad Dievam vēl nebija Dēla"; vai: "pirms visa Radīšanas Dievs bija viens" (skat. Tert. Adv. Hermog.3.Adv.Prax.5; Tert.Adv.Marc.2,27). 
ORIGENS (dzim. ap 185.g.) mācīja par Jēzu, ka Viņš "mazāk varens, nekā Tēvs. Mēs mācām tā, tāpēc ka ticam Viņa personīgajiem vārdiem, kur Viņš saka: " Mans Tēvs ir lielāks nekā es" (skat. Orig.Cels.8,15). Quelle: Deschner, K.: Abermahls krähte der Hahn, St ... Lasīt tālāk »

Skatījumu skaits: 519 | Pievienoja: redwine | Datums: 08/08/2015 | Komentāri (0)

Vietnes izvēlne
Ieejas forma
Meklēšana
Kalendārs
«  Marts 2024  »
PrOTCPkSSv
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Channel categories
«  Marts 2024  »
PrOTCPkSSv
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031